A Kumho Tyre egy nemzetközileg elismert vállalat a gumiabroncsipar területén. A több mint 1,8 milliárd USD értékű termékkivitelének és mintegy 180 országot lefedő exporttevékenységének köszönhetően meghatározó szereplőnek számít a világpiacon. Ezt a globális jelenlétet egy kutatás-fejlesztési (K+F) központokból álló hálózat támogatja, amelyek Kínában, Amerikában, Németországban és a koreai Gwangjuban található központtal együtt működnek.
A Kumho márkát két alapvető érték irányítja: a „kitartás” és a „szenvedély”. Ez a két elv meghatározza a vállalat és munkatársai tevékenységét, akik folyamatosan arra törekszenek, hogy fejlődjenek, és a legjobb megoldásokat találják meg céljaik eléréséhez, a felmerülő kihívások ellenére.
Ezeken az értékeken túlmenően a Kumho Tyre elkötelezett a környezettudatos szemlélet mellett is. A vállalat arra törekszik, hogy környezetbarát módon irányítsa tevékenységét, „zöld” termékeket állítson elő, környezetközpontú marketinget alkalmazzon, javítsa a folyamatokat, illetve társadalmilag is hozzájáruljon. A Kumho Tyre célja, hogy a 21. században mintavállalattá váljon a környezet védelmének és támogatásának terén.
A Kumho Tyre stratégiai irányvonalai világosak :
- A termékinnováció folyamatos fenntartása a vásárlói elégedettség növelése érdekében
- A nemzetközi versenyképesség megerősítése és biztosítása
- A fejlesztési potenciál stabilizálása egy jól megalapozott nemzetközi irányítási rendszer révén
A folyamatos technológiai fejlesztéseknek és az átfogó kutatómunkának köszönhetően a Kumho Tyre világszínvonalú abroncsokat állít elő. A Kumho Tyre kutatóintézete többek között kivételes versenyabroncsokat, valamint Dél-Korea egyetlen repülőgépabroncsát is kifejlesztette. Ezen eredmények a kutatók intenzív munkájának, szenvedélyének és kitartásának a gyümölcsei.
Végül, a Kumho Tyre egyedi technológiákat alkalmazott új anyagokon, könnyű alkatrészeken és optimalizált formatervezésen, hogy világszínvonalú, környezettudatos abroncsokat fejlesszen ki.