
Az új Michelin Power Cup 2 még inkább alkalmas pályavezetésre, mint a Power 5 és a Power GP. A Michelin Power Cup 2 tervezőcsapatainak főként a pályahasználatot tartották szem előtt, de a kialakítása és összetétele lehetővé tette számára az utcai használatra való homologizációt. Azonban továbbra is egy olyan gumiabroncsról van szó, amelyet a pályára terveztek, 4% AV / 5% AR barázdáltsági aránnyal, ami nagyobb tapadást biztosít száraz felületen, de nehezíti a víz elvezetését. A vállak is nagyon jellegzetes "slick" típusúak, és a hátsó gumiabroncs egy speciális pályára szánt gumiösszetétellel rendelkezik. Tehát ez egy olyan gumiabroncs, amely lehetővé teszi a motor maximális kihasználását a pályán, miközben továbbra is rendelkezik az utcai használatra való homologizációval. A Power Cup 2 tehát kevésbé alkalmazkodó, mint a Power GP, de a pályán mutatott teljesítménye sokkal jobb.
Egy gumiabroncs, amely főként a pályára szánt, a Michelin 2CT összetétellel elöl és a Michelin 2CT+ összetétellel hátul.
Utcai használatra való homologizáció a 4% AV és 5% AR barázdáltsági aránynak köszönhetően.
"Premium Touch Technogy" technológia az oldalfalakon.
A termék értékeléséhez előzetesen rendelést kell leadnia. Tájékoztatjuk, hogy a webhelyen hagyott véleményeket ellenőrzési eljárás alá vetik. A vélemények csak időrendi sorrendben vannak rangsorolva.
Egy igazán jó gumiabroncs, amely a nyár közepén nagyon jól működik a gépemen, és jó futásteljesítménnyel rendelkezik! Sajnos idén nem látogattam el a versenypályára, ahol ennek a hipersport guminak valóban helye van, hogy teljes mértékben kihasználja a potenciálját!
Bomba
Ez a LEGJOBB, amit valaha kipróbáltam ebben az ár/minőség kategóriában!! Kivételes biztonságot nyújt minden szinten, fékezés, gyorsulás, dőlés. 👌😎✊✌️
Csúcs gumik
Gumik kiválóak, nincs mit kifogásolni
Tökéletesen működik !!
Tékéletes trackdayekhez - jól teljesít 55 fokos pályahűs hőmérsékleten Brünnben. Szintén szép és ragadós az úton - szint ugyanaz, mint a Supercorsa, de tovább tart.
A gyártó szerint nincs szükség abroncsfűtőre. De ez teljességgel téves. Talán 35 fokos napon? de hűvösebb napokon, mielőtt a gumik elérték a megfelelő hőmérsékletet, kockáztatja a hidegszakadást! Ha van abroncsfűtője, nincs probléma, fűtő nélkül rossz a gumi!
Valóban nagyon jól illik hozzám, soha nem ijeszt meg vagy valami hasonló. Az egyetlen hátránya, amit rá lehet vetni, az az, hogy ha gyors vagy, 900 kilométer után elkoptatja magát, de számomra az biztonságosnak van ára. Jó abroncs.
A gumit Trackdayshez és úton használom Tökéletes a pályán, ha nem akar gumi melegítőt használni, de fél-slick-ekkel szeretne menni. Tökéletes az úton még nagyon sportos körülmények között is Gurítható nedves felületen, de esős és vizes időben nincs bizalmam benne, mert nincs benne kvarchomok és fél-slick.