Az új Michelin Power Cup 2 még inkább alkalmas pályavezetésre, mint a Power 5 és a Power GP. A Michelin Power Cup 2 tervezőcsapatainak főként a pályahasználatot tartották szem előtt, de a kialakítása és összetétele lehetővé tette számára az utcai használatra való homologizációt. Azonban továbbra is egy olyan gumiabroncsról van szó, amelyet a pályára terveztek, 4% AV / 5% AR barázdáltsági aránnyal, ami nagyobb tapadást biztosít száraz felületen, de nehezíti a víz elvezetését. A vállak is nagyon jellegzetes "slick" típusúak, és a hátsó gumiabroncs egy speciális pályára szánt gumiösszetétellel rendelkezik. Tehát ez egy olyan gumiabroncs, amely lehetővé teszi a motor maximális kihasználását a pályán, miközben továbbra is rendelkezik az utcai használatra való homologizációval. A Power Cup 2 tehát kevésbé alkalmazkodó, mint a Power GP, de a pályán mutatott teljesítménye sokkal jobb.
Egy gumiabroncs, amely főként a pályára szánt, a Michelin 2CT összetétellel elöl és a Michelin 2CT+ összetétellel hátul.
Utcai használatra való homologizáció a 4% AV és 5% AR barázdáltsági aránynak köszönhetően.
"Premium Touch Technogy" technológia az oldalfalakon.