
A Mitas forradalmasítja a motorkerékpár szegmenst az Enduro Trail E-07+ profiljával, amelyet a száraz évszakban történő terepes kalandokhoz terveztek. Robusztus szerkezete és a futófelületének javított designja kiváló úttartást biztosít, akár kemény felületeken, akár a kevésbé járt ösvényeken. A gumiabroncs barázdái úgy vannak kialakítva, hogy hatékonyan öntisztítóak legyenek, elkerülve a törmelék felhalmozódását és biztosítva az optimális tapadást. A gumi technológia elősegíti az egyenletes kopást, meghosszabbítva a gumiabroncs élettartamát. Az E-07+ a teljesítményt és a tartósságot jelenti az enduróban szenvedélyes motorosok számára.
A termék értékeléséhez előzetesen rendelést kell leadnia. Tájékoztatjuk, hogy a webhelyen hagyott véleményeket ellenőrzési eljárás alá vetik. A vélemények csak időrendi sorrendben vannak rangsorolva.
Összegzés: Remek gumi. A Mitas-t még a nyári Korzika-túra előtt szereltem fel, és a déli aszfaltviszonyok és az autópálya-szakaszok ellenére mostanra 15 000 km-t tettem meg. Újra fel fogom szerelni hátulra, míg az első gumi valószínűleg kibír még egy hátsó gumit. Aszfalton száraz körülmények között szinte úgy vezet, mint egy közúti gumi, nos, a kanyarok kijáratánál egy kicsit óvatosnak kell lenni a gázzal, de egyébként a profiljához képest igazán szórakoztató. Nedves körülmények között óvatosabban kell vezetni, észre lehet venni, hogy a profil és a keverék miatt hátrányai vannak. De gyorsan megszokja az ember, és a gázkar segítségével saját kezében van az irányítás. Még az utak mellett is remekül vezet, és bármikor bizalmat ad, csak száraz időben vezettem kavicson és földutakon.
Nagyon jó gumi szárazon vagy nedvesen, csak az első hiányzik a tapadás TT-ben 7200 km a hátsóval, míg 4000 max a wild és 3000 a cst (dinamikus vezetés) A karkasz túl merev a kézi szereléshez, és még a gumiabroncs gépen is nehéz az első gumihoz Soha nem lyukadt ki vele 😉✌🏼
Ezek a kerekek kiemelkednek általános minőségükkel, árukkal és tartósságukkal. Lehetővé teszik, hogy gyorsabban haladj, mint ahogy az emberek gondolják az úton, és nagyon jól bírják az egyszerű terepet. MEG VAGYOK LEPVE ÉS... ISTENEM, NE EMELJÉTEK TOVÁBB AZ ÁRAT! Már a határon vannak, hogy ne legyenek érdekesek... DE ŐK A LEGJOBB TÉTEM MINDENRE. Csak ha uralni akarod az utat, és képes vagy nagyon meredek szögekben dönteni, érdemes másik kerékre váltani, mint ez.
Ezek olyan kerekek, amelyek mindenre jók, anélkül, hogy bármiben is a legjobbak lennének, kivéve az árat és a tartósságot. Gyorsan mehetsz jó aszfalton, közepesen jól laza terepen, nagyon jól pályákon, könnyedén az autópályán... és az ár verhetetlen, és a tartósság, legalábbis az én esetemben, kiváló. Már 4 szett van ebből a modellből, és továbbra is meg fogom vásárolni őket, hacsak, mint a többi, nem emelkedik az áruk. JELENLEG A LEGJOBB ÖSSZESÍTETT OPCIÓ
Nagyon jó gumiabroncs utazáshoz és vegyes úthoz off-road, megfelelő áron
Minden tökéletes, szívesen újra
Nem sokat használtam még egyelőre, de eddig tetszik. Ár érték arányban nagyon jó. Jól mutat a motoron. Homokban is jól fog
Ez a gumiabroncs sokkal jobb, mint az eredeti gyári felszerelésű gumiabroncs. Sok önbizalmat ad a terepen és stabil az általános utakon is. Csak akkor marad el egy kicsit, ha valóban sáros lesz. Kiváló gumiabroncs homokos és kavicsos utakhoz.
Nagyon jó abroncs!
Nagyon megbízható gumiabroncs. Tél és nyár