A Mitas Enduro Trail XT Dakar abroncsmodell ultra tartós összetételével tűnik ki, amely akár 20%-kal nagyobb futásteljesítményt biztosít a standard verzióhoz képest. Megerősített váza révén gyakorlatilag defektálló.
Ez az abroncs kizárólag hátsó használatra érhető el, és ugyanazt a hosszanti kanál alakú mintázatot mutatja, mint a híres E-10. Lapos profilja és 11 mm-es közepes mélységű hátsó bütykei optimális teljesítményt garantálnak terepen.
A hosszanti kanál alakú blokkok agresszív mintázata biztosítja a tapadást laza és sáros, valamint kemény és sziklás terepen, anélkül, hogy veszélyeztetné a teljesítményt aszfaltozott úton, még nedves időben sem.
M+S besorolású, ez az abroncs 30%-os közúti használatra készült, és sokoldalú teljesítményt és biztonságot nyújt mindenféle kavicsos terepen, valamint technikai off-road ösvényeken.
Tökéletesen illeszkedik az Enduro Trail XT+ első abronccsal. Az útra orientáltabb teljesítmény érdekében ajánlott az Enduro Trail és Enduro Trail+ modellek választása. Az oldalsávon található sárga csík merevebb és tartósabb vázat és gumikeveréket jelez.
A hátsó felszerelési opciók nagy méretű ADV motorokhoz és egyhengeres dual sport gépekhez egyaránt alkalmasak. 30%-os közúti és 70%-os terephasználatra tervezve, ez az abroncs ideális kalandmotorokhoz és dual sport motorokhoz.
Speciális ADV profillal és blokkokból álló bütykös mintázattal kiváló terepteljesítményt nyújt. Ez az abroncs különösen alkalmas, ha XT+ vagy Rally első abroncsokkal kombinálják. Az E-10 Dakar modellt váltja fel.